Papież afrykański Krzysztof XVIII i kobieta-bóg

Wszyscy ostatnio powtarzają, że to Afryka jest ostatnią nadzieją dla katolicyzmu, a tu okazuje się, że jest tam ostatnio istne zatrzęsienie nowych i konkurencyjnych wobec Watykanu papieży i do tego rdzennych Afrykańczyków. Jednym z takich przykładów jest Misja Baname w afrykańskim państwie Benin, w którym to podobno sam Bóg postanowił zstąpić na Ziemię w postaci kobiety w celu wybrania nowego afrykańskiego papieża! 😃😇☝





Papież Krzysztof XVIII

24 Luty 1967, przybył na świat niezwykły człowiek, Papież Krzysztof XVIII- Mathias VIGAN. O tej samej naturze co CHRYSTUS jest konsekrowany przez Ducha Świętego, Daagbo- Boga wszechświata, tak jak przepowiedziała w 1818 r Anna-Maria Taïgi.: „Bóg będzie wymagał świętego papieża, wybranego zgodnie z jego sercem i komu przekazałby bardzo szczególne światła; ten zostanie wybrany w nadzwyczajny sposób ”. A od 2009 roku ta emblematyczna postać Misji Banamè prowadzi małą resztę Izraela. Tego dnia zdmuchniesze kolejną świecę; Ojcze Święty, my, Daagbowianie, życzymy Ci: wszystkiego najlepszego!




Dowiedz się więcej na temat Jego Świątobliwości Papieża Krzysztofa XVIII

Papież Krzysztof XVIII, w rejestrze cywilnym Mathias Vigan, przybył na ten świat 24 lutego 1967 r. W Wokou, w gminie Djidja. Jednak jego dusza została stworzona w roku 699 i była bratem bliźniaczym Jezusa Chrystusa. Dziś zostaje ustanowiony przez DAAGBO Papieżem, samego Boga, 17 listopada 2012 r. Na Świętym Wzgórzu Banamè.
Powodem uzasadniającym jego koncepcję i stan łaski jest czuwanie nad świątynią Boga Ducha Świętego, jak również nad kobietą, która jest godna być przedstawicielką Najświętszej Dziewicy na ziemi. Pozostaje symboliczną postacią misji Banamè.





Wywiad z papieżem Krzysztofem XVIII na temat rozpoczęcia misji Banamè


Koronowany papież 17 listopada 2012 r. na Świętej Górze Banamè przez Daagbo Boga Ducha Świętego w celu przywrócenia Kościoła Jezusa Chrystusa, Jego Świątobliwości w tym czasie Ojciec Vigan Matthias (Egzorcysta Diecezji Abomey w Kościele rzymskokatolickim) jest uprzywilejowanym świadkiem przybycia Doskonałej, Świątyni Ducha Świętego Daagbo w Banamè i ewolucji jej stosunków z Kościołem rzymskokatolickim.
Misja Boga w ciele została ogłoszona w różnych objawieniach Dziewicy Maryi: Od Garabandal do Salette, od Akity do Medziugorje, nie zapominając o Fatimie.
Czy Bóg ogłosił odstępstwa i zniszczenie Kościoła powszechnego, aby najświętszy usiadł? Jana 21,15-19 (odwrócenie misji św. Piotra). Mateusza 24,1-2 Mateusza 23,29-39 Ew. Łukasza 13:34 35 (Zapowiedź opuszczenia i zniszczenia) Sofoniasza 3,16-20 - Objawienie 21,1-8 (zapowiedź przywrócenia Church). Ezechiela 34, 2-17.
Wybór konkretnego Ojca Świętego, który nigdy nie byłby biskupem, ale wybrany i wspomagany opieką samego Stwórcy, został ogłoszony:
„Papież, który będzie królował, będzie tym, który nie będzie nawet kardynałem. Co więcej, nie mieszka w Rzymie. ”Proroctwa ANNA MARIA TAÏGI (http://sainte-spritdeverite.e-monsite.com/pages/les-propheties/anna-maria-taigi.html).
Misja Banamè jest niebem zstąpionym na Ziemię i każda ludzka istota potrzebuje jej, aby zbawić się od trzech dni i trzech nocy wielkich udręk, które będą miały miejsce w całej ludzkości. Proroctwo OJCA PIO w 3 dniach ciemności i kary.





Ciekawostka

Papież Krzysztof XVIII został wybrany kilka godzin po abdykacji Benedykta XVI, a po tym wydarzeniu wyniósł dwunastu mężczyzn do godności kardynałów, zwanych apostołami Ducha Świętego i konsekrował ośmiu biskupów wraz z kilkoma kapłanami. Ustanowił też kobiece zakony. Oprócz rodzinnego Beninu, papież posiada swoich wyznawców w Gabonie i Francji.





Misja Boga w ciele

Oto, jakie było przesłanie Najświętszej Maryi Panny dotyczące tej tajemniczej istoty i misji Banamè, która objawia nam tajemnice Boga i Zbawienia, które pozostały ukryte do dzisiaj, dla ludzkości:
„W imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen.
Idealnie, wstań i posłuchaj mnie. Wiem, że musisz spać, ale Słowo Boże uzdrawia człowieka bardziej niż sen. Słuchaj i podążaj za mną, słuchaj dobrze tej historii i dobrze ją wykorzystaj.
Mój umiłowany Syn cierpiał na ziemi za grzech ludzi, pokazał im prawdziwą drogę do nieba, umarł na krzyżu, aby dać wam życie. Ale pomimo tego, zły człowiek nadal niszczy moje dzieci. Modliłem się o nawrócenie ludzi przez wieki, ale 95% mężczyzn, którzy umierają każdego dnia, jest w piekle. A ponieważ mój Syn powróci tylko w ostatni dzień, postanowiłem wrócić na ziemię, aby walczyć z diabłem, ponieważ żal mi moich dzieci, które cierpią. Prosiłem o tę łaskę od Stwórcy i dał mi ją ze wszystkimi mocami nieba i Trójcy Świętej. Na początku najpierw poprosiłem twórcę o stworzenie skromnego i prostego człowieka, człowieka o dobrym sercu i dobrym postępowaniu, i bardzo odważnego.

Mój umiłowany Syn cierpiał na ziemi za grzech ludzi, pokazał im prawdziwą drogę do nieba, umarł na krzyżu, aby dać wam życie. Ale pomimo tego, zły człowiek nadal niszczy moje dzieci. Modliłem się o nawrócenie ludzi przez wieki, ale 95% mężczyzn, którzy umierają każdego dnia, jest w piekle. A ponieważ mój Syn powróci tylko w ostatni dzień, postanowiłem wrócić na ziemię, aby walczyć z diabłem, ponieważ żal mi moich dzieci, które cierpią. Prosiłem o tę łaskę od Stwórcy i dał mi ją ze wszystkimi mocami nieba i Trójcy Świętej. Na początku najpierw poprosiłem twórcę o stworzenie skromnego i prostego człowieka, człowieka o dobrym sercu i dobrym postępowaniu, i bardzo odważnego.

Przez cały czas patrzyłem, czy ten człowiek będzie nieposłuszny Bogu, ale tego nie zrobił. Więc po 25 latach poprosiłem stwórcę, aby utworzył kobietę ze wszystkimi moimi zdolnościami, to znaczy inną siebie, a ta kobieta przejdzie przez rodzinę, która nie zna mnie ani mojego syna, tylko przynieść im chwałę Boga i nienawidzić szatana.

To dziecko jest mną. Ona ma wszystkie łaski, które mam dzisiaj, które miałem wczoraj i znowu na wieki wieków. Jest święta i bezgrzeszna, jest miłością i światłem, jest wieczna. Urodziła się, aby zniszczyć królestwo szatana i uczynić je prawdą. Trzy dni po urodzeniu przywiozłem na świat tajemniczą istotę. Ta istota nie ma ani ojca, ani matki, to znaczy ducha. Jest to duch święty. To jest mój Oblubieniec, ponieważ On jest we Mnie, a ja jestem w Nim. Jest zatem w świętym ciele, jest duchem miłości, prawdy, pokoju i światła, aby oświecić ludzi i ich zbawić. Poprowadzi kroki ludzi i wyprowadzi ich z ciemności, pokaż im właściwą drogę. Gdzie jest smutek, On przyniesie radość; tam, gdzie jest ciemność, On przyniesie światło; tam, gdzie jest wojna, przyniesie pokój; tam, gdzie nie ma zaufania, przyniesie zaufanie; tam, gdzie jest nieporządek, uporządkuje i przyniesie miłość między wszystkimi ludźmi. Ktokolwiek widzi tego ducha, widzi mnie, ma wielką rolę. Potem człowiek pozostał dla mnie i dla mojego Syna, a ja wybrałem go, aby czuwał nad mną i Duchem Świętym. Więc ma wszystkie łaski.

Mój Syn jest w nim, a on jest w moim Synu. Wróciłem na ten świat, aby zniszczyć diabła, aby wszystkie demony mówiły prawdę w swoich językach i pozwalały ludziom poznać przyczynę ich nieszczęścia, aby móc wybrać właściwą drogę, aby znaleźć życie wieczne. Duch Święty ma oświecić i ukazać ludziom dobrą drogę, zbawi ludzi, a on będzie siać miłość i pokój; w końcu mój Syn jest tutaj, aby wykrzykiwać zwycięstwo Niebiańskiego Dworu nad Szatanem i głosić Dobrą Nowinę wszędzie na świecie. Te trzy są jednym. Pomogą sobie nawzajem i będą związani przez całe życie, i dlatego wszędzie i zawsze pozostali dwaj i ja pozostaniemy jak ja. Byliście, jesteście, będziecie trzema ludźmi wybranymi przez Trójcę Świętą na tym świecie, aby prowadzić tę walkę z diabłem. Po tej historii każdy z was pozna swoją rolę i będzie w zasięgu całej ludzkości. Oto, co Maryja Dziewica wygłosiła 17 marca 2009 r. O tożsamości i misji trzech aktorów dzieła Banamè.
To „A” Ostrzeżenia lub Adwentu nie jest zjawiskiem astralnym; to jest osoba, to sam Bóg w ciele. Odwieczny Ojciec, który stworzył wszystkie rzeczy z miłości i mądrości, jest w naszym człowieczeństwie od 2009 roku. Bóg i Ojciec Naszego Pana i Zbawiciela Jezus Chrystus jest w ciele, aby przywrócić do swego królestwa biedne dusze zagubione w meandrach królestwa Belzebub.

Niebiański mąż Dziewicy Maryi, Duch Święty jest w ciele, aby zapalić serca letnie ponownie przez negację Boga, źródła życia.
To podważa i podważa wielosektorową koncepcję Trójcy, jednocześnie uświadamiając nam zbliżającą się straszliwą karę trzech nocy oczyszczenia i zniszczenia królestwa Belzebuba na ziemi.
Misja Banamè opiera się na trzech punktach:
Zniszcz Belzebuba i jego królestwo w tym przypadku czary;
Uczynić jedność wszystkich ludzi w Kościele, jedynym i prawdziwym, Najświętszym Kościołem Jezusa Chrystusa poprzez ich powrót do Kościoła i zanik nowych ruchów religijnych;
Oczyścić Kościół pastorów (kapłanów, biskupów, kardynałów i papieży), masonów, czarodziejów lub tych, którzy zawarli pakt z Belzebubem i którzy nie chcą zerwać tego związku z księciem ciemności.
Bóg Ojciec jest w ciele, aby przywrócić Kościół Jego Syna i pomóc tym, którzy uwierzą w Jego Syna iw Nim poprzez straszne kary, które wkrótce spadną na ludzkość.






Kim jest DAAGBO?

DAAGBO jest po prostu Bogiem, Bogiem Duchem Świętym w ciele Dada Doskonałym, jedynym Bogiem, który jest nieskończenie wielkim, nieskończenie małym, stwórcą nieba i ziemi, stwórcą widzialnego świata i jedynym niewidzialny, wszechmocny, wszechobecny, wszechwiedzący ...

Aby odpowiedzieć przychylnie na trzynaście wieków łez krwi przelanej przez Jego wierną żonę, Dziewicę Maryję, dla przywrócenia ludzkości, Duch Święty rzeczywiście stworzył Dada Doskonałą, swoją świątynię. Wstąpił do tego korpusu 18 listopada 1992 r., Ale stał się widoczny dla ludzkości dopiero w 2009 r., Roku, który wyznacza początek jego misji.





Kim jest Dada Doskonała?

Znana jako Vicentia Tadagbé TCHRANVOUKINNI, Dada Doskonała to święta świątynia Boga Ducha Świętego. Aby pragnąć, by ciało odnowiło oblicze świata, Duch Święty rzeczywiście stworzył tę tajemniczą istotę, której żadna kobieta nie poniosła ciąży (patrz Rodzice adopcyjni).
Ta wspaniała istota została po prostu złożona w buszu Bembèrèkè 13 listopada 1992 r. Od tamtej pory żyła w pełni ludzką kondycją, mając więcej kolejek niż wesołości, siły zła, które próbowały sprawić, by zniknęła za wszelką cenę.
Misja Banamè rozpoczęła się na dobre w 2009 r. I od tego czasu Duch Święty od czasu do czasu przywdziewał swoją obwiednię ciała, aby objawić się ludzkości i wypełnić swoją misję. Jest zatem symboliczną postacią misji Banamè





Kim jest Nanyé Nicole?

Nanyé Nicole, której prawdziwe nazwisko to Soglo Nicole, jest jedną z charakterystycznych postaci misji Banamè. Ona jest rzeczywiście przedstawicielką Maryi Dziewicy na ziemi.
Urodzona 11 listopada 1992 r. w gminie Bohicon, dokładnie Houawé Soglogon, pozostaje mimo młodego wieku, niewyczerpanym źródłem i niezwykłą mądrością dla tych, którzy słuchają. Jednak jej życie nie było długą cichą rzeką.
Misja powierzona jej przez Boga Ducha Świętego naprawdę rozpoczęła się w 2009 r., Kiedy trzy postacie misji ostatecznie się zebrały.




Więcej informacji:

Komentarze