Święty Józef znajduje pracę bezrobotnym

Jak można się przekonać na poniższych przykładach, urzędy pracy nie są potrzebne katolikom, gdyż pracę załatwia im sam święty Józef. Oczywiście trzeba go najpierw w odpowiedni sposób poinformować... 😇


Święty Józef znalazł mi wymarzoną pracę

Zapewniam Was, że plan Pana Boga jest dla nas najlepszy z najlepszych, chociaż czasem na samym początku może wydawać się najgorszy! Dla Boga bowiem nie ma nic niemożliwego! Święty Józef znalazł mi wymarzoną pracę i nie tylko. Przez ostatnie pięć lat studiowałam fizjoterapię na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu.


Spaliłam mój "Telegram do św. Józefa". Ale on i tak mnie wysłuchał

"Chciałabym przeprosić św. Józefa za moje zachowanie i brak cierpliwości w czasie oczekiwania oraz za to, że zwątpiłam w jego pomoc i wspaniałe wstawiennictwo". Przeczytaj świadectwo Patrycji, która znalazła pracę dzięki wstawiennictwu świętego Józefa. Chciałabym złożyć świadectwo, które obiecałam św. Józefowi. W lipcu 2018 roku po ukończeniu studiów wróciłam do swojego rodzinnego miasta i zaczęłam szukać pracy.


Potrzebujesz pomocy? Kliknij: Telegram do św. Józefa. Modlitwa z prośbą o szybki ratunek

Komentarze