Polski zakonnik opluty przez katolickiego fundamentalistę

Adam Szustak OP podzielił się nieprzyjemną informacją na swoim kanale YouTube "Langusta na palmie". Został opluty przez katolickiego fundamentalistę.

- Kochani, chciałbym podzielić się z wami jednym wydarzeniem. Spotkała mnie ostatnio mało przyjemna rzecz. Nie mówię, że jakoś bardzo tragiczna, ale na pewno nieprzyjemna. W ciągu ostatnich dni, nie ważne gdzie, w trakcie rekolekcji, które głosiłem, szedłem ulicą obok pewnej galerii handlowej i spotkałem człowieka, który mnie znał. Miał około 30 lat. Podszedł do mnie. Widziałem, że jest trochę wycofany, zaintrygowany… Podszedł i zapytał: "Ojciec Szustak?". Jakby chciał się upewnić. Odpowiedziałem: "Tak". Wtedy splunął na mnie - powiedział i dodał:

"Co się okazało? Chwilę jeszcze rozmawialiśmy. To nie była jakaś owocna rozmowa. W ogóle to przytrafiło mi się to pierwszy raz w życiu. Słyszałem różne wyzwiska, ale po raz pierwszy ktoś mnie opluł. Jak się okazało, miało to związek z filmem, który niedawno nagrałem". ZOBACZ TUTAJ


Adam Stanisław Szustak OP (ur. 20 lipca 1978 w Myszkowie) – polski duchowny rzymskokatolicki, prezbiter, dominikanin, wędrowny kaznodzieja, duszpasterz akademicki, vloger, autor książek i audiobooków.


Od 2014 swoją działalność internetową sygnuje nazwą Langusta na Palmie, która została zaczerpnięta z jednej z mozaik znajdujących się w bazylice Matki Bożej Wniebowziętej we włoskiej Akwilei.

Razem z grupą współpracowników o. Szustak w 2014 stworzył stronę internetową oraz kanał na portalu YouTube o nazwie Langusta na palmie, w ramach którego głosi swoje rozważania w krótszych lub dłuższych seriach, także w formie vlogów. Na kanale można znaleźć również jego konferencje wydawane w formie audiobooków. Popularność zyskał cykl #jeszcze5minutek, którego współproducentem był portal stacja7.pl. W 2016 otrzymał nagrodę publiczności w konkursie Grand Video Awards organizowanym przez magazyn Press, w kategorii Najlepszy Vlog za odcinek „Słoń” z cyklu „Dobranocka”.

We wrześniu 2017 o. Szustak razem ze współbraćmi dominikanami zaczął tworzyć kanał z komentarzami biblijnymi o nazwie Paśnik. W tym czasie uruchomił również kanał WuWu, który jednak – ze względu na brak czasu na publikowanie tam dużej liczby filmów – zawiesił, a następnie zamknął. W grudniu 2018 był w gronie osób uruchamiających platformę VoD Dominikanie.pl, na którym znajdą się materiały również innych twórców (ojców dominikanów oraz świeckich) – w związku z tym zmieniono nazwę kanału Paśnik na dominikanie.pl i obecnie publikowane są tam materiały z platformy. Platforma ma swój własny profil na portalu Patronite - na kwiecień 2023 znajdowała się w okolicach trzydziestego miejsca na liście najpopularniejszych profili, zbierając około 14.000 złotych. W 2021 roku profil znajdował się na liście dwudziestu najpopularniejszych pod względem liczby patronów.

Aktualnie najdłuższymi wciąż emitowanymi seriami są Chlebak (ponad 1700 odcinków, na kanale Dominikanie.pl), Wstawaki (ponad 1320 odcinków) i Niecodzienny Vlog (ponad 470 odcinków, oba na kanale Langusta na Palmie).


www.langustanapalmie.pl - kazania, konferencje i rekolekcje głoszone przez o. Adama Szustaka OP.


Niecodzienny vlog ojca Adama Szustaka OP.

zdjęcia i montaż: Adam Szustak OP

Informacje

Witamy na oficjalnym kanale o. Adama Szustaka OP. Znajdziesz tutaj rekolekcje, biblijne komentarze i inne kaznodziejskie projekty video o. Adama. Zapraszamy również na www.langustanapalmie.pl

Facet opluł mnie za poglądy!


Komentarze

  1. Ten kapłan jest niczym wilk w owczej skórze, zatraciła go popularność. Radzę unikać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz